Friday 23 March 2007

Andreea Raducan Beautiful Calendar 2007

Special thanks to Andreea Raducan for sharing these great calendar of hers with me, and I would like to share with fans of hers of all for more details please see our Nadia Comaneci Fans Club (in short NadiaVideoClips Club)

3 comments:

Fernando said...

Hi: (sorry for the question) Do you really know Andreea Raducan and Maria Olaru??? it's wonderful!!

I'd like a lot the post, and writed a mail to a adress in yahooclubs (NadiaVideoClips-owner@yahoogroups.com) do you read that mail?

I really thank you for the photos and the video in youtube shopping with them.

Bye.

Fernando

The World of Peace and Haromny said...

Yes, Fernando, I did met up with Andreea Raducan and Maria Olaru, because I organized their trip to Malaysia in January 2003.

You may also read that Andreea Raducan in May 26 2006 specially wrote an article for Evenimentul Zilei and mentioned her most memoral travelling was in Malaysia with Maria Olaru and I. You also may see the link for a photo that I took during that time. If you do not understand Romanian language, just copy the article title and use Google web search and then use Google translator to help you to translate into English.

In paradisul malaezian

ANDREEA RADUCAN. Impreuna cu colega ei, Maria Olaru, gimnasta a fost in vacanta in Malaysia, unde a ramas impresionata de frumusetea peisajului si de ospitalitatea localnicilor.

Sunt tari pe care le-am vizitat in vacanta, tari in care am fost cu agentia de turism pentru targurile internationale si tari in care am fost pentru competitiile de gimnastica. Totusi, nu intotdeauna am avut timp sa vizitez tot ce mi-am propus... Sunt sigura de faptul ca fiecare loc de pe planeta m-ar putea impresiona si cred ca mai am inca multe lucruri frumoase si interesante de vazut.

Am ales sa va povestesc insa despre amintirile deosebite cu care am ramas in urma celei mai frumoase vacante... in Malaysia, mai precis pe insula Penang. Sigur nu voi fi in stare ca, in cateva randuri, sa exprim frumusetea locului, gingasia oamenilor si dorinta de a ma intoarce acolo cat mai curand, dar vreau sa va impartasesc macar o parte din experientele traite acolo...

Oameni prietenosi

Pentru a avea o vacanta deosebita, imi trebuia si un camarad de drum, asa ca am ales sa plec impreuna cu o colega foarte buna, Maria Olaru. Ne-am distrat grozav impreuna timp de cinci zile.

Am gasit in Malaysia un paradis tropical, un adevarat tezaur de diferite culturi si ospitalitate cum rar mi-a fost dat sa vad. Restaurantele moderne, discotecile, cafenelele si magazinele fac din Penang un oras dinamic. Peisajul e greu de descris in cuvinte, iar oamenii sunt foarte "deschisi". Daca sunt la masa impreuna cu persoane care nu vorbesc limba lor (Malaysiana Bahasa), toata lumea vorbeste engleza, asta ca sa intelegi ca nu au absolut nimic de ascuns.

Ceea ce m-a impresionat cel mai tare a fost faptul ca, desi am intalnit in acelasi oras indieni, chinezi, arabi si alte minoritati, fiecare cu religia si obiceiurile lor, oamenii se intelegeau de minune, ba, mai mult, participau impreuna la sarbatorile si festivalurile care aveau loc acolo. Oamenii sunt cu adevarat plini de viata si dornici sa schimbe cateva cuvinte cu fiecare turist care trece pe langa taraba lor cu obiecte traditionale.

Turist in zi de sarbatoare

Norocoasa cum sunt, am prins acolo si Anul Nou Chinezesc. Ne-am bucurat de o sarbatoare pregatita ca la carte... unde nici costumatia n-a lipsit! Asta pentru ca am avut o gazda minunata, Mai Loon Goh, care ne-a si ramas prietena... Dupa atatea minunatii, ne-am oprit si la Ferma de fluturi. Am ramas impresionata cat de obisnuiti erau fluturasii cu oamenii si cu fotografiile!

Un alt eveniment care m-a marcat foarte tare a fost Festivalul Thiapusam, o sarbatoare a hindusilor. Mi s-a parut uimitor felul in care isi exprima ei credinta in Budha.

Antrenament cu viitoarele gimnaste

Eeeeei... vacanta, vacanta, dar ne-am gandit ca totusi putina miscare n-ar strica! Se spune ca meseria se mai si fura... asa ca prietenii nostri (care stiau ca ne pricepem binisor la gimnastica!) ne-au propus sa conducem un antrenament cu viitoarele gimnaste! A fost o experienta minunata, din care si ei, si noi am mai invatat cate ceva.

Eastern and Oriental Hotel

> Acest hotel din Penang este cotat la cinci stele si are un plus, din punctul meu de vedere!

> A fost o onoare sa fim cazate aici si spun asta pentru ca in acest hotel Regele Malaysiei avea de fiecare data un apartament rezervat.

> Cu putin noroc, puteti asista si la un circuit de Formula 1, pentru ca pista trece chiar prin fata acestui hotel nemaipomenit si cu un personal de nota maxima.

> O camera dubla la Eastern and Oriental Hotel costa 170 de dolari pe noapte
Creveti deliciosi si fructe

> Cu mancarea, in general, nu ma inteleg prea bine si nici acolo n-am facut exceptie.

> Asta nu inseamna insa ca n-am gustat din deliciosii creveti pregatiti exceptional de oamenii din zona.

> Cel mai mult mi-au placut insa fructele.

> Printre mancarurile traditionale sunt si niste pachetele gustoase, asa cum sunt si la restaurantele chinezesti de la noi.

> Cina pentru o persoana costa in medie intre 7 si 15 dolari
Nu consumati decat apa imbuteliata

> O noua vacanta in Malaysia ma duce cu gandul la plajele sale fine, un paradis pentru cei dornici de aventura, sport si distractie.

> Daca vreti sa vizitati acest minunat loc nu trebuie sa lipseasca din planul vostru o vizita la ferma de fluturi.

> Alte locatii in care trebuie sa ajungeti sunt Templul Kek Lok, Gradina botanica, Templul Sarpelui si Parcul Pasarilor.

> Localnicii ne-au spus sa nu bem decat apa imbuteliata.

> Sa nu va luati haine groase, nu aveti nevoie de ele.

Evenimentul Zilei - 27 Mai 2006

You may see in this Romanian news in January 24 2007, Romanian newspaper still mentioned about Andreea Raducan and me

Sport Toata lumea e alaturi de Andreea in lupta pentru aurul furat

2007-01-24

Desi retrasa din activitate de aproape cinci ani, Andreea Raducan are inca milioane de fani in intreaga lume.

Dupa interviul acordat ziarului Averea, in care explica pe larg cum i-a fost furata medalia la JO de la Sydney, ea a primit zeci de e-mail-uri de la oameni care voiau sa ii spuna ca sunt alaturi de ea in incercarea de a-si obtine titlul olimpic inapoi.
"Am fost surprinsa ca lumea nu m-a uitat dupa atata vreme. Eu stiam ca mai am cateva fan-cluburi in lume, cel din Malaysia fiind cel mai activ. Si in zilele care au urmat acelui interviu, mi-au fost retrimise de acolo zeci de e-mail-uri ale fanilor mei, care imi transmiteau sa nu cedez si sa lupt pana la capat pentru medalia mea", ne-a declarat, ieri, Andreea Raducan, care a primit mesaje din Anglia, SUA, Canada si din mai multe tari asiatice.
Cea care conduce fan-clubul Andreei din Malaysia, Mai Loon Goh, este una dintre cele mai apreciate regizoare din Asia. In varsta de 40 de ani, ea este o foarte fina cunoscatoare a gimnasticii romanesti. Mai Loon le-a cunoscut personal pe majoritatea gimnastelor noastre.

Andrei Constantinescu

The World of Peace and Haromny said...

Thank you for your delight in viewing our videos and photos.

By the way Fernando, I am sorry to miss your message to me during that time, I was extremely busy and missed a lot e-mails, you may post messages to me at our NadiaVideoClips Club.